17 december / grattis syster

Heey så äntligeen är jag fri från läxor och prov och massa shiet. Skönt som bara den! Idag hade vi fyra lektioner, första gjorde vi no prov som förhoppningsvis gick bättre än förra hahah ig-barnet härva! Sen kollade vi på taken på svenskan, älskar den filmen :D. Och sen hade vi no igen där vi tittade på någon lam film. Och sen hade vi profilskit som var sista gången idag. Ååh hatahatahata innebandy säger jag bara! Och så mådde jag asilla och blö på det. Sen gick jag och tessie hem och det var riktigt mysss med min fina väg och allt! Nu ska jag städa mitt rum och duscha sen ska jag se 120 program som jag har missat hehe great. Kaaanske skulle träffa tesseresen sen också men vi får se. Puss!

Och grattis på födelsedagen älskade syster ♥


det firar vi med den bästa låten just nu enligt oss här hemma eliza doolittle - pack up


Kommentarer
Postat av: ida

tack älskade syster <3

2010-12-17 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0