Eskilscupen 2010

Hej! Kom hem igår efter en jätte rolig helg. Var helt död så jag orkade verkligen inte uppdatera och det gör jag knappt nu heller. Men kan berätta lite, på fredagen spelade vi två matcher tror vi vann en och förlorade en men eftersom att vi har spelat endel matcher så minns jag inte redigt. Efter det duschade vi och så och gick ner till stan hittade inget och jag hade ju inte liiite panik eller vad säger ni victoria agnes och karin? :). Sen gick vi hem och minns inte så mycket mer, på lördagen gick vi upp 6 igen omygooosh fattar inte att jag orkade. Så spelade vi 2 matcher vann en och spelade lika en om jag minns rätt. Då kom vi tre i våran grupp och kom till c slutspel. Sen på eftermiddagen gick vi på stan igen och jag var heeelt död. Efter lite problem med bussen, jävla busschaför kom vi tillbaka hem och gjorde oss iordning för discot som var as kul. Helt lamt ibörjan för det var skit dålig musik men sen så blev det bättre och så blev det as kul. Men inte så kul att gå hem igen för jag hade cp ont i mina fötter. Sen på söndagen fick vi lite sovmorgon och packade ihop alla saker och så sen så spelade vi kvartsfinal och vann den med 1-0 herregud det var den sämsta matchen Jag har spelat på länge. Iaf så gick vi vidare då till semi men den förlorade vi med 2-0. Alla var skadade och grät typ. Jag fick jätte ont i baklåren tror att det var träninsvärk så jag kunde inte spela i slutet. Och amanda hade ont och maria hade ont och allt var det var. Sen duschade vi och åkte hem. Och hemma var jag helt jävla död.

Här kommer lite finfina bilder :D



smäxigt

haha bjuder

bonne :D



innan discot, tog den "osäriösa" bilden för jag såg ut som en stel pinne på dom andra haha ;o.

Bilder tagna från amandas och annies facebook, har några egna som kanske kommer och sen så har våran kära tränare begnt tagit bilder som han kanske skulle lägga upp på hemsidan så finns en chans att det kommer lite fler bilder :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0