problem ala hanna

Usch vilken träning det var idag säger jag bara.
1. Har nya skor och har absolut ingen känsla i dom än. Känner mig som en nybörjare typ.
2. Mitt baklår sabbar sig hela tiden och jag kan knappt springa. Och kan definitivt inte skjuta

Härligthärligt. Det betyder att på nästa match
1. Får jag fortfarande ha mina gamla skor som är sönder och kommer det regn blir jag helt dygnsur om fötterna eftersom det går rakt igenom till foten på vissa ställen.
2. Får jag smörja in med äckel tigerbalsam och ha såntdär bandag och om inget av det hjälper så vet ju gud hur det kommer gå :)

Haha problem or what?!?!? Men skit i det nu. Imon ska jag träffa matilda, kommer bli asnice. Skulle kanske sova hos henne me. Uppdaterar inte mer idag så pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0