just love the way you lie

Vad tycker ni om mitt nya utseende på bloggen? Själv tycker jag att det blev okej inte riktigt helt nöjd. Men det blir jag aldrig. Ska kanske ändra på endel saker och så. Men jag vill faktiskt sattsa lite mer på bloggen nu. Inte så här sattsa så att jag ska bli någon storbloggare hahah nej utan mer aktiv typ. Vilket jag säkert inte kommer lyckas med.

Sanna svarade på ett inlägg att jag kunde blogga om dagens outfit, men det kanske inte heller är så kul. För när jag bara är hemma så brukar jag ha på mig typ bara jeans och linne eller mjukisbyxor. Men när jag väl sätter på mig något annat än det så kan jag väl det :)


Men detta är då dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0