igår/idag

Inte haft så mycket tid med bloggen nu har ju varit med matilda,oóch eftersom att jag sitter hos mina kusiner nu och har noll att göra så kan jag väl berätta lite.
 
Igår så packade jag alla saker och så och åkte till matilda. När jag kom till henne åkte vi ner till stan nästan direkt och gick på hm och lindex köpte 2 tröjor kan visa sen. Och sen så cyklade vi runt som idioter som vi har gjort hela tiden haha. Köpte massa göttegrejejer. Och sen åt vi pizza och typ lamade oss som fan för att vi har varit så sjukt trötta. Asså fatta jag åt upp en hel bnj, massa godis halv pizza och massa dricka. Ni fattar inte hur ont i magen jag hade efter det. Och så hände ju en liten fail sak, eller föresten det hände ju aldrig det vi ville skulle hända HAHA ingen fattar och det är inte meningen heller. Sen somnade vi någongång.



sötnos

skulle göra en snygg pose eller nått men det blev ju sådäääär haha

nej usch nu börjar jag må illa

hej heter hanna och ska alltid göra fula miner

synd att jag var tvungen att klippa bort matildas face annars skulle det vara en riktigt snygg bild asså HAHA förlåt

Idag så har vi väl inte gjort alls mycket vi har varit lama och trötta som fan. Och så har vi cyklat runt i hela värnamo, kommer ju ha värsta träningsverken i benen seriöst haha. Vi cyklade till mamma,  till pappa, till stan, mataffärer och prostsjön och ja överallt. Sen typ framåt 6 cyklade jag hem för skulle till mina kusiner som jag är hos nu och äta kräftor.


matilda med hennes melon



haha :D:D

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

KEBAB!! :)

2010-08-14 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0