I still dream the same dream about you

Chill dag har varit med tessan. Vi kollade färdigt på avatar, körde något himla konstigt kortspel som hette typ mango eller nått fick damp för att jag var så dålig på det och sen är jag så dålig förlorare också. Nu sitter jag här framför datan och har otroligt tråkigt. Vet ni vad jag egentligen gör? Spelar tjejspel på spela.se hahaha! Endel spel är faktiskt rätt roliga typ sånna här saker man har tid på sig och så ska man göra innan tiden har runnit ut. Fast jag blir riktigt förbannad ibland. För som jag sa är jag en dålig förlorare haha. Nu ska jag seriöst sova, är aaaas trött. Vi hörs imon pusssssss
jag just nu
såklart lika seriös som alltid! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0