hej rolig dag. jag mår bra. pallar inte skriva. hejdå.

Haha sanna tvingade mig att uppdatera så får väl göra det. Var på fotbolls träning innan och den var nice förutom att mina cpiga baklår cpar hela cp tiden hehe lät ju bra :). Men det var chill träning ibörjan satt vi bara och snackade om cupen och sådär sen passade vi och sköt bara. Fick också reda på att vi spelar match på onsdag och på onsdag är det inte vilken dag som helts utan min dag, och tessans :D.  Tråk att spela på sin födelsedag men man får väl se det positivt på något sätt som jag inte vet hur HAHA. Ne men ah får hoppas att vi vinner då så att jag och tess blir glada :D.

Nu ska jag snart sova för känner att jag verkligen behöver det är fortfarande inte riktigt pigg sen helgen, men vi hörs imon. Fast imon tänker jag fan inte sitta här och ruttna ska kolla om någon har kommit hem. Till helgen kommer iaf tildan hem så då ska vi leeka om någon där ute är intresserad puuuusss



♥♥


Kommentarer
Postat av: sanna :)

JAG ÄR BÄÄST!. hoppas ni förlorar ;D

2010-08-10 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0