20 AUGUSTI

Igårkväll kom therese helt spontant haha vi tittade på avatar och snackade. Mysigt!

Jag har ställt klockan på 8 några dagar nu för att vänja mig vid att gå upp tidigt. Men vafan, vad ska jag uppe och göra klockan 8!? Asså det handlar egentligen inte om att jag inte orkar gå upp, utan att det känns helt totalt onödigt eftersom att det inte finns något att göra vid den tiden. Jo kanske kolla tv men endå då kan jag lika gärna sova lite längre nu det sista av sommarlovet och istället gå och lägga mig tidigare.

Nu ska jag äta frukost, förförsta gången i mitt liv har jag börjat tycka om frukost och är hungrig på morgonen. Det är ju bra för frukosten är väl den viktigaste måltiden på dagen? Ne men nu ska jag sluta skriva och äta istället haha puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0