18 AUGUSTI - 14 ÅR

Så nu var man 14 då, göttans ett steg närmare typ döden haha skojar. Men det har varit en bra födelsedag! Kan berätta lite om den för jag har endå inget för mig. Började att jag blev väckt 6 någon gång av pappa ida och suss. Fick lite presenter och så, sen somnade jag om och gick upp kanske 9. Gjorde mig iordning och sen cyklade jag ner till stan för att äta på lillakrogen med mamma och ida. Supermysigt, fick present av henne också. Sedan cyklade jag hem igen och städade iordning lite. Sen typ vid 2 kom matilda victoria och oliwia och grattade mig. Vi fikade och jag fick presenter, ni är bäst tjejer:). Sen åkte dom hem eftersom att jag och victoria hade match. Så sen kom begnt och hämtade mig och så åkte vi till matchen kommer inte riktigt ihåg var den ver hehe. Vi hade iallafall askul i bilen :D. Matchen vann vi med 4-2! Efter matchen fick vi tårta, therese älskling fyller ju också idag det har jag glömt att skriva! Så alla sjöng haha:). Tack ALLA för dagen/alla grattis/presenter.


HAHA vi hade lite problem med bilden. Ingen skulle vara seriös på kortet, matilda och victoria tar upp något i handen och oliwia tar upp handen hahaha


haha kärleksparet


Kommentarer
Postat av: <3

hahahaahahaha hanna vilken bild!!! usch vad hemsk de va ju dem ända du inte skulle ta! <3

2010-08-19 @ 08:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0