tjenaa, :)

ganska slapp skoldag ida , föst hade vi NO, är egentligen mitt sämsta o tråkigaste ämne men vi skrev bara lite :), sen hade vi tyska , men dom lektionerna känns alltid som bara 5 minuter typ xd, sen sweddissh, roligtroligt :D vi läste oh de gillar vi hhhih hanna the nörd, sen så hade vi en timme och några minuterst rast, efter det hade vi slöjd, jag broderar är ganska roligt faktiskt haha, jag är en nörd och en gamml tant 8), efter skolan var det egentligen tänkt att mamma oh jag skulle åka te stan o öppna mitt bankkort, men det bidde nt så idag ;).  övade på min engelska ist, hahaha gjorde en kul sak,  jag spealde in med min kamera när jag satt oh läste haha så himla kul att kolla på höll på att skratta ihjäl mej seriöst! ska läsa engelskan lite till nu o sen lägga in bilder te datan som jag nt har gjort än -.-. är lite lat ibland, hare bra, skriver nog senare, om nt mamma elr ida har datan, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0