lördagsmys :)

heii, var ju med "vandraren" idag,haha ne jag skämtar bara matilda(L) det är bara hon som fattar ;), iaf först när jag kom så kollade vi i skolkatalogen o satt vid datan oh lite så, sen åkte vi te gottigottgott oh köpte gotti godis, sen åkte vi oh kollade på damlags match, gick nt så bra för dom xd det blev 6-1 tror jag till det andra laget, när vi kom hem så satt vi lite vid datan oh så ;), sen var jag tvungen att åka hem för mina söta kusiner skulle komma till oss, direkt när jag kom så började vi spela alfonsåhberg asså ett data spel, ahaha det spelet slår alla asså ;o, ! oh efter det så åt vi god mat :) oh sen så satta jag oh emil oss vid datan oh chattade med lite folk :D, men ska kolla på lite riverside avsnitt nu pözzz





sötaste kusin emil ♥ oh knäppa jag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

näääjjj. jag är ingen vandrare. hahahha xd :D

emil söttnos , (L) du me hanna :D<3

2009-10-17 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0