hanna hissar&dissar



Vindruvor. Kan äta av hur mycket som helst! Om mamma köper ett paket är den slut en timme efter hehe. Skulle kunna äta det som godis
Dagensväder. Idag har det varit jätte fint väder! Det ska alltid vara såhär tycker jag :)
Fredagsmys. Och då menar jag ju inte själva reklamen utan såklart fredags kvällarna. Det är så mysigt massa godis o när det har varit skola innan så vet man att det är helg. I love fredag :)



Kärnor i vindruvor. Nej det gillar jag inte. Jobbigt att spotta ut hela tiden o det är inte speciellt gott att äta dom.
Bilddagboken.  Det har väll alla redan dissat för flera månader sen men endå såå tråkigt.
När man inte hittar sina nycklar. Det hatar jag verkligen. Speciellt när man ska till skolan. Jag får panik o det gör en bara så arg och irriterad .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0