godmorgon sötnosar ;)

har ni sovit gott? det har jag, så skönt med lov nu ;) hela veckan kan man ligga o slöa :) har inget planerat mer än att jag ska på någon höstlovsinnebandy med vickan,matilda,tessan,carro,kajsa o ellen ;) det är typ som en turnering tror jag lycka till till oss! o sen kanske jag mamma o ida göra något på tisdag, jag hoppas på att vi åker till jönköping elr något haha;D men vi får ta veckan som den kommer, idag har jag heller inget planerat kanske vara med någon. ingen fotbollsträning ikväll så det är ju skönt ! men nu ska jag äta en god frukost nutella på mackan mumms :) hare bra så hörs vi sen kiss

lyssnar på just nu
lady gaga paparazzi

sänk ljudet är ett bra tips innan du trycker play haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0