förstahöstlovsdagen

hello hemma från stan nu, mamma frågade om jag ville äta med henne på hennes lunch så jag cyklade ner, vi år dagens på olympia, jätte gott sen var det lite kvar av mammas rast så vi gick lite på stan köpte 2 linnen ett vitt o ett grått men något svart mönster på. skulle köpt ett par leggings men vi bestämmde att vi skulle åka till jönköping imon så får kolla där ;) behöver oxå ny jeans bara det att jag är väldigt kräsen när de gäller kläder så det är inte jätte lätt att gå på stan med mej tycker mamma haha xd iaf när vi hade gått på stan cyklade jag hem o smsade lite med tess, o hon kommer när som helst så därför ska jag sluta skriva nu puss

vill tipsa om min fantastiska plattång babyliss i curl ♥
hade ingen bild på den men såhär blir det när jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0