;););)

hej, var ju på stan innan köpte ett armband oh ett svart spettslinne ;) ,när ja kom hem så mådde jag nt alls bra kände mig snurrig oh så ,så jah la mej i soffan oh kollade på ghost whisper :D älskar det programet :), men nu mår jag mycket bättre. ikväll ska jag till farmor oh farfar för att fira farmor ;p så det blir kanske nt så mkt bloggande ikväll, btw var inne på tessans blogg oh hon hade lagt in en jätte bra låt, det var en kille som sjöng på svenska låten halo som beyonce sjunger sök på : Montt Mardié - Gloria  , jag tyckte nt den var jätte bra första gången men efter några gånger kunde jag bara nt sluta lyssna på den :) så ge den en chans pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0