Entorsdagsmorgon

Godmorgon sömntutor :) Har ni sovit gott?, Det har jag vaknade ganska tidigt idag kl 8,försökte somna om men det gick inte. Oh det är en sak jag hatar. När det inte går att somna om, det spelar ingen roll om kl är 2 på natten 5 på morgonen elr 7 på morgonen,men det är så störande ! Brukar tända o läsa lite o då går det lite bättre .

 

Imorgon är det innebandy tunering i jönköping, roligt men en minus är att vi måste gå upp kl 6 :S o det kommer jag aldrig orka.. men vi måste göra det för vi ska åka kl 7 o jag hinner inte göra mig iordning annars.


Får upp så mycket minnen i huvudet när jag lyssnar på dehär låtarna. När jag var liten var det mina absoluta favorit sånger gick runt o sjöng på dom hela tidan haha.
det gör ont i mej när jag tänker på det, för det blir aldrig som förut

ATeens - Mamma mia


ATeens - Souper trouper

Emilia - Big Big World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0