endagijönköping

Hello sötisar:)  har inte orkat o kunnat blogga idag för ja har varit i jönköping, såhär var min dag idag : först åkte jag mamma o ida då till jönköping gick lite på stan o så köpte lite bilder där nere. hittade mycket fint men man kan ju tyvär inte köpa allt ;) när vi hade gått på stan åt vi mat på mcdonalds. sen åkte vi upp till a6 hittade några saker där med men köpte inte, hittade ett hurfint halsband som helst på hm, nästa gång jag åker till a6 ska jag nog köpa det om det finns kvar :). efter enheldag i jönköping åkte vi hem och när vi kom hem tog jag lite kort , elr man kanske ska säga många xd men det blev aldrig bra. iaf sen åkte vi och hyrde en film och köpte lite chips och dricka, åkte hem och nu sitter ja här och försöker fixa en header men det går inte riktigt bra hahaha xd ha det bra sötnosar puss

detta köpte jag :


vad kallar man det haha? skjorta från ginatricot


lackleggings, gina tricot


klänning, jc


strumpbyxor o läppsyl, hm tror jag
+ ett par pärlöronhängen från gina;)

 


Kommentarer
Postat av: tessan

snygg header du har nu hanna :) <3<3

2009-10-27 @ 20:14:18
URL: http://tessannasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0