-

heyy har nt bloggat idag pga att jag först spelade match det blev 3-0 till dom ;(, det var en riktigt tråkig match enlig mej,xd, ah oh sen åkte jag hem o var tvungen oh plugga har två prov nästa vecka ;(, så jag har pluggat tills nu. men det är ju bra för då behöver jag nt idiot plugga efter skolan haha. ikväll blire mkt tv oh det gillar vi (Y) typ 4 program som jag vill se som går efter varandra ;)  oh idag börjar gossipgirl så såklart så är det ett av programen jag ska kolla på :) ♥, btw ska till pappa idag oh hans data är ju dåligast i världen så det kommer kanske nt bli så jätte mkt uppdateringar "( för hans internet cpar sej hela tiden aja puss

här är dom som vann priser på bloggawards, haha nt för att jag egentligen bryr mej men :

Årets nykomling: Foki

Årets manliga blogg: Calle Schulman

Årets kaxigaste: Kissie

Årets fashionista: Lisaplace

Årets mest originella: Foki

Årets foto/design: Nevniarien

Årets blogginspiratör: Blondinbella

Årets videoblogg: Moogi

Årets bveteran: Stina Lee

Årets kändisblogg: Magdalena Graaf

Guldpennan: Sanna Lundell

Årets bloggstar: Linda Hallberg

Årets blogg: Foki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0