20.50

heiii, dålig uppdatering today i know,! så här skulle det ju nt bli elr hur?! haha,aja ibland händer saker som inte ska hända ;p , iaf idag har jag klippt mej, som jag skrev i inlägget under klippte jag bara topparna o lite på "luggen", :D pratade oxå med min frisör om att jag har faktiskt har tänkt länge på att bli brunett.. tycker att det är så himla fiint! hon fördetfösta att jag kommer nog aldrig kunna få tillbaka den färgen jag har nu på håret, och om man bara ska tona det , att det kan bli att det sitter kvar endå, så jag har faktiskt börjat tänka om lite nu,, men vi får se vad som händer huihuh :D men nu ska stänga av datan oh kolla på svenska hollywood fruar pussspusss, ska försöka komma ihåg att lägga in bilder till datan så jag kan lägga upp lite, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0