16.26

heii hemma från skolan nu, en rolig dag tk ja ;) men skit väder säger jag bara;s, första lektionen kom några oh gav oss bibeln oh dom berättade lite, xd sen hade vi schvenschka :D gjorde någon personbeskrivning typ, sen hade vi rast sen so, au vi jobbar typ två o två man ska typ göra en redovisning jag är med ted oh vi skulle gå igenom 8 papper jah ba nej tack :D,  efter det hade vi mat, jag oh matilda spelade biljard med tessan oh agnes shiiet va jag ägde asså hahah, sen vara tyska helt kaos jag skrattade hela lektionen åt matildas sämsta prat haha , när the lektionen var slut hade vi idrott, UTE ! omg det regnade som tusan var kall oh blöt nt kul ;( mitt hår var helt lockigt sen ;(, sista timmen hade vi musik lamtlamtlamt vi hade test hoppas det gick bra :D, oh sen var dagen slut ;) cyklade hem i cp vädret o nu sitter jag här oh pluggar, ;p ikväll är det träning som vädret är nu stannar jag heällre hemma faktiskt aja puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah xd tyskan ägde ju! :)

oh jag ägde på biljad, host

<3

2009-10-19 @ 20:21:42
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0