10.34

Godmorgon! Har ont i hela kroppen. ryggen, låren, vaderna, höfterna o "skinkan" haha. O detta beror ju på innebandyn från igår. Vi kom treafaktiskt:) o det var väldigt bra eftersom dom två lagen som kom före oss var 1 oh 2 år äldre. Vi spelade 5 matcher, vann 2, förlorade 2 och spelade lika 1. En match gjorde jag bort mej totalt,det var massa killar o så som tittade på o jag lixom snubblade på mej själv 2 gånger haha xd. Mellan matcherna var vi ute o gick. Vi skulle gå upp fördendär national stigen elr vad den nu heter jag har ingen aning, den är jätte brannt om ni undrar, iaf så sa jennifer: den som springer upp för hela får en glass o då kutar ellen o carro upp för hela backen haha dom var helt trötta sen stackara haha. Men dom fick en glass iaf. :D.
Efter tuneringen gick vi lite på stan hittade såklart kläder jag ville ha men köpte inget. Sen åt vi pizza åkte hem o sen var det träning. I slutet mådde jag jätte illa snurrade i hela huvudet :s. Men det gick över efter jag hade duschat som tur var. :) Jag somnade såfort jag la huvudet på kudden haha jag var så trött,


Idag ska jag vara med Vickan och Matilda ruligt:D Vi har inte bestämmt vad vi ska göra på dan men sen på kvällen ska vi vara här hemma hos mej o hyra film o göra egen mat :) För mamma och Ida ska bort så vi blir helt ensamma:)

Haha ni som har orkat läsa allt har varit duktiga :) Hade bara lust att skriva hur det gick o så igår. Men nu ska jag äta frukost klockan är ju faktiskt ganska mycket. :) Hörs sen puss


Kommentarer
Postat av: tessan

jag orkade läsa allt:)

då har jag varit duktig <3

2009-10-30 @ 10:58:05
URL: http://tessannasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0