studiedag idag :D

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt haha. Glömmer aldrig när vi var på fotbollscup o så sjöng bengt den när vi skulle gå upp, haha o det roliga var att det låg ett lag jämte som sov men dom vaknade av bengts vackra röst hahaha xd Aja nu är jag vaken iaf:D Idag ska jag vara med Matilda det var egentligen tänkt att vi skulle åka till bodaborg men lite sent påtänkt nu haha xd Det blir kanske som vanligt att vi går på stan o slutar med ben&jerrys haha :D Men måste gå o göra iordning mej kan ju inte se ut som en trött osminkad lama hela dan :D så vi hörs sen puss

jag just nu, visar inte ansiktet för jag ser hur trött ut som helst,

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAH :) palla att vi alltid kommer på saker försent xd<3

2009-11-18 @ 11:18:57
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0