sluta inte hoppas.

Har kollat färdigt på andraavenyn nu skit bra var det idag. Jag längtar tills nästa avsnitt :) Är en person jag stör mej på och det är Lottas syster. Hahah hon snor en från en som redan har tjejxd Jag blir så irreterad på sånt :p. Nästan så jag vill hoppa in i tven och slå henne.

Innan jag började kolla på tv så laddade jag ner ett photo program hann inte kolla på det så jätte mycket men det såg bra ut. Det var på svenska oxå så det var bra. Man kunde göra mycket med det :)

Men nu ska jag sova är ganska trött. En ny dag väntar imorgon. godnatt puss


bild från i sommras, haha jag var tjurig där för att det inte gick bra för mej xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0