måndag

seriöst jag vet inte vad jag ska göra med bloggen. jag orkar inte med den men samtidigt så vill jag.. jag skriver typ 3 meningar men sen loggar det in någon på msn som börjar chatta med en, sen orkar man inte gå tillbaka.
men jag tror jag ska blogga då jag känner för det, ibland har jag mycket läxor och så, så det kan oxå bero på det.
så nu vet ni det :D puss


skolan idag var chill, först klassråd hela klassen trodde vi skulle få nya platser men vad händer ? jo såklart så har dom glömt bort att lotta platser omg, fick damp aja sen svenska kollade klart på en film som hette vingar av stål heöt okej film, bra tidsfördriv haha. sen SO hade vikare Danbanan xd vi gjorde nutidskryss. sen åt jag o matilda o lamade runt vi gick typ 140 varv runt skolan haj. efter det, tyska vi spelade upp det vi jobbade med. oh det var så jävla pinsamt för jag började illskratta oh blev helt röd i hela ansiktet, haha ah o sen hade vi idrott spelade innebandy men det var tråkigt för klubborna är så dåliga. hehe sen hade vi musik, vi blev indelade i 3 grupper helt ok grupp kom ja i faktiskt haha inga etioper i nä men seriöst en av dom fick typ damp så han typ slog anton , såg inte men det lät läskigt :s är fan rädd fördom nue .
men ska ta o plugga lite tyska nu hade bara några få enkla så ska bara kolla igenom dom lite puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0