jag har stukat foten

Hello på er! Vet ni? Jag har stukat foten ;( Det gör hur ont som helst ! Ni tycker nog att, stukat foten är väll inte så farligt?! Men det gör  verkligen jätte ont. Jag har stukat foten innan men det har aldrig gjort så ont som nu kan berätta vad som hände, jag åkte till vi fotbollen gjorde några övningar och i slutet spelade vi match mot 95:orna. Och precis när dom blåser i pipan så kommer en tjej som är jätte duktig i deras lag o lixom springer in i mej. Asså det är lite svårt att förklara xd Först går jag lite men märker att det inte går, börjar typ lipa o haltar fram o sätter mej i "båset" jag snyftar o ögonen är svarta. Först känndes det som jag hade brutit det, men märkte att det bara var en stukning så det var ju bra men gör så in i .. ont xd  blir nog en hoppande kryck hanna imon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0