hejhejhejhejhej :D

hello, har inte hunnit bloggat idag fören nu för jag har pluggat mkt :) prov imon ;s aja ska berätta lite om dagen för jag har ingen annat för mig haha :D Först hade vi klassråd kollade på nyheterna o inget mer. Sen hade vi matte han snackade lite om vad som var på provet o så. Sen hade vi bild ligger sist av alla haha kommer aldrig bli klar med det där jävla äpplet hahaha xd  Ah sen hade vi idrott spelade innebandy det var inte speciellt kul;p Sen hade vi eng gjorde ett hörförståelse test lovar att det inte gick bra ;s sen så fick vi tillbaka ett läsförståelsetest som jag var nöjd med hehe ;p Sen hade vi tyska hon förhörde våran läxa sen så delade vi in oss 2o2 för vi ska jobba med astrid lindgren oh så. Jag är med matilda o vi ska typ ha lotta elr nått kommer inte ihåg hehe. Sen hade vi lunch jag lovar har inte skrattat så mycket på länge. Matilda äter frukt hela tiden i hennes familj köper dom 3 vagnar med frukt varje dag HAHA :D:D näh men mycket frukt o russin hahahah asså jag börjar skratta nue, aja sen hade vi so fick tillbaka ett test vi hade gjort, oh sen slutade vi o jag cyklade hem o började plugga. :)
men ska plugga lite till nu innan träning vi hörs senare puss sötnosar
har inga nya bilder för min kamera har gått sönder :s

Kommentarer
Postat av: matilda

NU ÄTER JAG MIN 12 CLEMENTIN IDAG :D

FÖR IDAG VAR DET JU FRUKTDAG, OCH IMON ÄR DET RUSSINDAG :D

2009-11-19 @ 19:16:46
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0