jag hatar rubriker

Hejj funderar på att lägga ner bloggen ja orkar inte, ska jag eller ska ja inte.?! ..

Aja har inte pallat blogga idag. dagen började med skola. Först klassråd vi läste, sen matte gjorde några uppgifter, sen hade vi bild gjorde klart en sak. Sen idrott var inte med, sen eng kollade på någon kort film och läste en text o gjorde ett tester, sen tyska då vi hade prov hoppas det gick bra. sen hade vi mat o rast blev så jäkla irriterad på en sak men ja bryr mej inte, blev bara så arg i stunden. sen hade vi so gjorde ett test typ jag kunde bara en fråga hehe :P. Efter skolan var jag med vickan. vi var på stan o så satt vid datan o snackade skit xd sen innebandy tränign var inte med o sen hem o nu sitter jag här

jag kom på en sak. jag ska öppna bloggen nu alltså inte ha lösen. sen ska jag ha den i två dagar alltså tills på söndag. och på sönad ska jag börja med lösen igen.
så nu får ni 2 dagar på er att fråga om det lösenordet jag ska ha till bloggen. kommer inte säga den till alla dock. skriv till mej [email protected]. jag använder bara den till bloggen så ni vet.
jag tror jag ska göra såhär . men inte 100 % säker..

förlåt för ett så deprimerande inlägg.. men ja är bara lite arg just nu :D
ska sova o bli på bättre humör för det är ju faktiskt fredag imon :D puss

Kommentarer
Postat av: matilda

nej, du ska inte lägga ner den. den är bra men du måste uppdatera mera, :D

2009-11-07 @ 19:13:33
URL: http://maatildap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0