hemma nu

Hemma från skolan nu. Ganska seg dag idag. Först hade vi SO jag säger bara katastrof. Alla skulle ha föredrag och jag jobbade med Ted o vi var först. Och jag hade glömt mina saker i skolan dagen före. Det gick inte så jätte bra för mig då hehe. Sen hade vi NO gjorde typ något expriment. Det var sådär kul för det funkada typ. Jag typ höll på med vickans sjal halva lektionen ;P. Sen matta inte så farligt faktiskt fick reda på att vi ska ha prov om två veckor. Han snackade hela lektionen typ. Sedan åt vi, jätte gott idag det var någon ministrålsoppa och macka med någon jätte god bredost :). Efter maten hade vi englichh läste lite och sen kollade vi på ghosthunter så ägig serie kommer typ drömma mardrömmar. not.xd

Nu ska jag plugga lite tills tyska provet imon. Är faktiskt ganska nervös redan nu men det kommer nog gå bra för jag kan ju nästan allt ska bara göra mig helt säker på W-orden oh sen öva på huvudstäderna sen inget mer. puss

mitt nya program ser jätte bra ut kolla på denna bilden efter:
hehe bilden blev lite stor men whatevva

före:

bli inte arg nu sötnos bilden va fin på dej (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0