Nov. 17, 2009

helloo hann inte blogga igår efter fotbollen för jag åt dushade o kollade på tv :) Ah men nu ska jag det :D Kom nyss hem från skolan, idag var det också en helt okej dag började med NO vi gjorde något som jag inte fattade ett piss på . Typ massa ämnen o sån skit hah. Sen svenska började jobba med någon personbeskrivning av huvudpersonen i filmen vi kollat på. Sen hade vi en lång rast gick till kiosken o köpte klubba. Sen hade vi slöjd jag ägde vickan med en sak haha xd aja sen LKS o vi fick våra nya platser :D Sen slutade vi o jag cyklade till mammie ;) 

Men ska ta o pluggis lite nu då vah :D har eng o tyska tills på onsdag o matteprov på fredag :s det känns som det kommer gå dåligt även om jag kan det ganska bra. Jag säger bara en sak jag hatar prov :( Aja hörs om en timme eller så tiiepp haha skojja tiieep hhaaha va ju kul att skriva det tiiep haha näh men puss


Kommentarer
Postat av: matilda

visste inte att du skulle till skolan imon och ha läxförhör? HAHAHA :D:D<3

2009-11-17 @ 15:24:28
URL: http://maatildap.blogg.se/
Postat av: tessan

hanna jag tror tyskaläxan var t torsdag ärligt talat

annars hängde jag int riktigt med, lixom jag går int t skolan på en studiedag

2009-11-17 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0