IM BACK :D

helloo allihopa! im back :D ska börja blogga nu igen, jag har inte orkat och inte haft lust men nu ni :D Ska blogga så jag kommer få kramp i fingrarna ;)

Idag skola som vanligt ganska chill dag började med klassråd , det var min klass tur att städa idag. Det var riktigt äckligt att göra det haha typ skit överallt. Sen matte lektion fick något papper som vi skulle öva tills på provet. Sen bild måste värkligen jobba snabbare ligger sist av alla :S men kan bero på att jag aldrig blir nöjd hehe. Efter bilden cyklade vi som idioter till ishallen, det var sådär kul faktiskt. Är typ sämst i klassen, okej lite bättre än vick då haha näh men gullunge du borde sattsa på konståkning iihh :D aja sen cyklade vi hem som idioter oxå, det var så jäkla jobbigt "/ 100 uppförsbackar. När vi va framme hade vi engelska fick tillbaka proven är ganska nöjd. Sen doojjts, ja o almin skulle komma på en hemlig person det gick inte så bra  tillslut fick maria hjälpa oss :p. Efter tyskan åt vi inte så god mat idag, åt typ 10 knäckebröd xd Aja sen hade vi so vi hade vikarie , Dan heter han. Han pratade exakt hela lektion så det va chill :) Efter skolan så åkte jag hem o städade med min lillasyster ;) Oh sen satte jag mej vid datan och sen åt jag haha. Aja puss ♥



detta jag skirver nu är speciellt till mina kära klasskamrater haha :

VINDRUVOR FOR LAJF :DDDDD


oooh hanna is backk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0